Dlaczego warto założyć wizytówkę w Google?

Dlaczego warto mieć wizytówkę w Google?

Aktualnie każdy przedsiębiorca ma wiele możliwości reklamowania swojej firmy. Jednymi z najpopularniejszych są usługi oferowane przez firmę Google. Poza pozycjonowaniem strony firmowej, reklamami Google Ads, opłaca się również skorzystać z innego skutecznego sposobu, mianowicie stworzenia wizytówki w Google.

Dla kogo wizytówka Google?

Dla firm lokalnych taka wizytówka ma ogromne znacznie. Branże takie jak restauracje, kawiarnie , hotele czy firmy usługowe skorzystają z niej najbardziej. Dzieje się tak, ponieważ lokalni klienci szukający usługi z których chcą skorzystać, zazwyczaj wyszukują za pomocą Google lub usługi Google Maps.
To ostatnie narzędzie pokazuje nie tylko informacje o firmie, ale również sposób dojazdu.

Dlaczego Google Maps?

Użytkownicy częściej wybierają miejsca, które widzą na Mapach Google. Co więcej, usługa Google Moja Firma, a tym samym utworzenie wizytówki w Google Maps jest bezpłatne. Stworzenie i optymalizację wizytówki warto zlecić specjalistom znającym mechanizmy Google tak by dopasować content wizytówki do danej firmy, ale warto nadmienić, że założenie samej wizytówki jest całkowicie bezpłatne.

Ulokowanie swojej firmy na Mapach Google, powinno być krokiem, który zrealizujemy na samym początku promowania swojej firmy w internecie. Dlaczego? Ponieważ wizytówka nie wyświetla się tylko podczas wyszukiwania, ale również podczas przeglądania samej mapy. Dzięki temu zabiegowi do naszej firmy mogą trafić klienci, którzy nigdy o nas nie wiedzieli. Dodatkowo mogą również umieszczać swoje opinie o doświadczeniach związanych z naszą firmą, co pozytywnie wpływa na wizerunek i zaufanie.

Jak dodać wizytówkę w Google?

Dodawanie wizytówki odbywa się poprzez usługę Google Moja Firma. Jeśli chcemy, aby czynność ta przyniosła oczekiwane rezultaty, zdjęcia i opisy powinny być starannie dobrane i profesjonalnie wykonane. Tak więc, ważniejsze od samego założenia jest odpowiednie przygotowanie wizytówki. Polecamy też, żeby zwrócić uwagę czy informacje umieszczone w wizytówce pokrywają się z informacjami zawartymi na stronie internetowej.