Strategia i marketing kluczem w dobrym SEO

Żyjemy w Świecie Reklamy

   XXI wiek zdecydowanie nazwać możemy wiekiem reklamy.

Jesteśmy otoczeni reklamami. Od samego rana kiedy wychodzimy do pracy, czy to jadąc pociągiem, metrem, autobusem wszędzie widzimy atakujące nas bilboardy, plakaty, nawet włączając radio, w większości przypadków co usłyszymy? Reklamę.

Po pracy idziemy do sklepu, okna sklepowe, wózki, potykacze, rozdawane ulotki, projekty opakowań typu: “kup 2, a 2 otrzymasz Gratis”.

Wracamy do domu, włączamy telewizor, czy komputer – tutaj spotkamy zatrzęsienie atakującej nas treści. Na każdym kroku reklama nas kusi.

   Zastanawialiście się nad tym?

Przeciętny człowiek nie zastanawia się nad tym, że jadąc do pracy, czy wychodząc na miasto ze znajomymi marketingowcy nie dają naszym oczom i uszom odpocząć.

Reklama jest wszędzie

Natknąć możemy się albo na oczywiste reklamy w postaci banerów, billboardów, ulotek, plakatów, wyskakujących z nikac okienek w internecie, czyli pop-up’ów, ale chwytem marketingowym XXI wieku stała się reklama podprogowa. reklama podprogowa to przyciąganie uwagi naszego mózgu na zasadzie skojarzeń, sygnałów, różnego typu bodźców.

W rezultacie siedząc w samochodzie, spiesząc się na spotkanie skręcamy do pobliskiego MCdonalda, bo z niewyjaśnionych powodów mamy ochotę na niezdrową przekąskę.

Ciekawe prawda? Działa to zupełnie tak samo, jak siedząc w biurze, w pracy koleżanka opowiada, że była wczoraj na pizzy, ciekawe ile osób wracając do domu z pracy wykonało telefon do pizzerii w celu zamówienia pizzy na obiad.

Konkluzja

Czytającym ten artykuł pojawił się przed oczami kawałek ciepłej, pachnącej, bogato przyrządzonej pizzy, z dużą ilością sera, świeżą wędlina i warzywami? Aż ślinka ciekanie – tak działa reklama podprogowa, kusi, nawet nie wiadomo kiedy.

            Najnowsze badania dr. Dharma Signh Khalsa podają, że przeciętny Amerykanin każdego dnia spotyka na swojej drodze 16 tysięcy reklam. Trudno w to uwierzyć prawda? W Polsce wcale nie jest lepiej, możecie mi w to uwierzyć.

          Zilustrowany już został problem wszechobecnych reklam, teraz ten fakt trzeba wykorzystać na naszą korzyść. Jak w takim natłoku informacji zbudować świadomą, mocną markę, która wybije się na tle konkurencji, lub chociaż spróbuje jej dorównać?

To już zadanie dla specjalistów, którzy stworzą spójną identyfikację Twojej firmy, wymyślą slogany reklamowe i będą wiedzieli gdzie je umieścić, abyś został zauważony.

Naszą podpowiedzią jest zdecydowanie jasno określony cel i prostota przekazu.

           Jeżeli masz pytania odnośnie sposobów reklamy w naszej agencji – pisz śmiało. Chętnie doradzimy co zrobić, abyś był zauważony w internecie, a reklama była dostosowana do Twoich potencjalnych klientów.

 

Leave a Reply